Jägarexamen, Viltundersökare, Styckning av vilt, Utbildningjakter

Välkommen till Din Jägarskola på Ulkeröds Gård. I 20 år har vi utbildat jägare!

Alla  som utbildar sig hos oss på Ulkeröds Gård får de kunskaper som krävs för att bli en god jägare och viltvårdare.
Våra utbildningar är utformade så att både nybörjare och mer erfarna kursdeltagare får de bästa förutsättningarna.

Du bor på gården, äter gott i vår restaurang och allt skytte sker på gårdens skjutbanor, tack vare det får du maximal tid till utbildning.

Bäst i Sverige

Vår målsättning är att vara bäst i Sverige när det gäller jaktrelaterade kurser och ser vi på deltagarnas utvärderigar och kursresultat så är vi väldigt nära vår målsättning, om vi inte redan är där.

På hemsidan presenterar vi olika kurser, alla med inriktning på jakt och viltvård och vi hoppas att du hittar det du söker. Vill du veta mer eller har några frågor så ber vi dig ta kontakt med oss. Vi är aldrig längre bort än ett mejl. dinjagarskola@ulkerodsgard.se